
Les Panteres Grogues volen omplir els carrers de creativitat i colors amb la seva 1a edició del “Concurs Punt de Llibre de Sant Jordi”, pensat per als més petits de la casa! Si ets soci del club – o tens alguna vinculació amb algun membre – i a casa hi tens algú de menys de 12 anys, aquesta és la seva oportunitat per deixar volar la imaginació i convertir-se en el gran artista de les Panteres Grogues!
Com participar?
Agafa llapis, pinzells o qualsevol tècnica que et vingui de gust i crea un punt de llibre únic amb una mida de 20 x 6 cm. Un cop llest, envia’l abans del 31 de març del 2025 al correu petites.panteres@panteresgrogues.org indicant:
– nom i cognoms,
– edat, i
– número de soci.
Qui triarà el guanyador?
Un jurat del club valorarà totes les obres i publicaran a les xarxes les obres perquè tothom pugui votar el seu favorit.
Quin és el premi?
El guanyador es convertirà en el disseny oficial del punt de llibre del club per aquest Sant Jordi que es podrà aconseguir a la paradeta de les Panteres Grogues durant la diada. A més, el petit gran artista guanyador rebrà un obsequi especial!
Si sempre has somiat veure el teu art en mans de molts lectors, aquesta és la teva oportunitat. Participa i fes brillar el teu talent!